Pöstország

2009.10.11. 16:01

Nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon régen nem voltam fenn blogon. Nem írtam, nem néztem senki blogját és ezért ezer és egy bocsánat!

Kedves Olvasóim!

Hamarosan lesz rendesen neten a saját gépemről és így (talán) többször fogok írni.

Mostanság érzem, hogy kicsit kezdek megint visszaesni a depresszióba, de erősen kűzdök ellene, így egész jól elvagyok.
Felkerültem Pestre és ez eléggé negatívan hat rám. Csak pár dolog van, aminek örülök:

1. Találkozhatok a régi ismerőseimmel és meg is teszem.
2. Új barátokra tehetek szert! Ezt is megteszem a fősulin.
3. Sok a könyvesbolt:P

De szinte csak ennyi. Azért nem fogok belehalni ebbe a három (remélem csak három:P) főiskolai évbe a nagy Pöstországban.

Szóval omost így, sok idő után, pofátlanul csak ennyit írok:P

Jó reggelt! Jó napot! Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockaslany.blog.hu/api/trackback/id/tr331442745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.10.14. 13:17:25

Pöstországról még ma bejegyzést fogok írni... Remélem segít majd neked kicsit jobban elkapni Pöstország ritmusát, és akkor majd nem lesz ez annyira szörnyű :)

Buci55 2009.10.22. 14:00:26

Hali..netes gyakorlaton csináltam 1 blogot:D
sajtoskifli.freeblog.hu/
Check it out xD
süti beállítások módosítása