Vers

2009.11.23. 21:47

Egy régebben írt vers, de gondoltam megajándékozlak titeket vele, ha már egyszer annyira írói hangulatban vagyok:P

Ostor

Kárhozat mindre!
Ki szemet húnyt a rossz fölött...
A S képzelt világokba bújik
A valóság mögött.

Megvásárolt kegy a mámor,
Menekülsz holnaptól, mától.
Tagadod! De oh, minek?
Ez a sorsod... Végzeted.

Hát emésszen el saját mocskod!
Meghaltok mind! Ti bolondok!
Nem kerülöd el a poklot.
Ha nem hordozod a koloncod.
 

A koloncot, mi fáj, nehéz,
De megvált, ha rossz útra térsz.
Félek-e? Csak úgy, mint te.
De én tudok élni vele.

Élni vele? Nem igaz...
Hisz én se vagyok több, mint te!
Álmom sötét, jós és pokol...
Elfed minket a világ leple.

2009.10.26
 

Ui.: Azért ezekre is tessék komenteket írni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockaslany.blog.hu/api/trackback/id/tr81547531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.11.24. 09:25:32

Szóval az van, hogy tetszik, és vannak benne nagyon erős költői képek, de némi csiszolás azért még ráférne (főleg pont, vessző és egyéb írásjel tekintetében).
süti beállítások módosítása