Gólyatábor

2009.08.28. 20:56

Az igazat megvallva, nagyon féltem, hogy nem fog tetszeni a gólyatábor, mert sok lesz a szivatás, mert a társaság rossz lesz. Szerencsére nagyot tévedtem. Az egész ott kezdődött, hogy a táborban egy csapatba kerültem Buccal, ami némileg oldotta a feszültségemet. MSN-en beszélgettünk már, mint két KJF-es hallgató, így nagyjából megismertem.

A csapat vezetője Ottó azonnal összerántotta a csapatot. Szerencsére csak egy lány volt, aki semmiben nem vett részt, így mondhatni jól működött minden. A versenyeken résztvettünk, együtt mentünk le a Balatonra, Beszélgettünk, énekeltünk... (És akkor ballag a katona! Z ls Szikora után szabadon...)

A csapat második lett a kb. 18 csapatból. Nem kis teljesítmény ahhoz képest, hogy nem nagyon törekedtünk győzelemre. Remélem ugyanaz lesz majd az órarendünk, hogy együtt maradhasson a SÖRS!

Nos... Bocsánat, hogy csak ilyen röviden, tömören írom le az élményeimet a gólyatáborról, de kicsit szomorkás hangulatomban nem tudnám visszaadni azt a hangulatot ami ott volt. Kicsit zavar, hogy egyedül, a nővérem macskájával ülök a gép előtt, immár délután 1 óta...
Azt hiszem a következő pár hét, esetleg hónap a magány és az enyhe depresszió jegyében fog telni, de szólok mindenkinek, hogy alapjáraton jól vagyok... Nem mondom, jól jönne most egy társ, de ez van. Majd lesz valahogy.

VAgy szembesülök az igazsággal, hogy világ életemben egyedül leszek, vagy megtalálom életem szerelmét. Reménykedek benne, hogy a B válasz lesz a megfelelő.

... Hullámzó kedv! Eszperente nyelven fecsegek eszemben s ez kedvem felkeltette!

Megyek, mert eszem elvesztem menten!

Mentem!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockaslany.blog.hu/api/trackback/id/tr821344921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buci55 2009.08.29. 21:07:44

Hali!:)
Én örülök h. megismerhettelek fantáziagirl:D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.08.30. 13:19:04

"VAgy szembesülök az igazsággal, hogy világ életemben egyedül leszek, vagy megtalálom életem szerelmét. Reménykedek benne, hogy a B válasz lesz a megfelelő."
Azért ez így nem kicsit két véglet...
Alapból igazad van, vagy megtalálod a szerelmedet, vagy nem. De azért... szóval nem úgy kell érteni, hogy "vagy megtalálom mihamarabb, mondjuk 5 perc múlva, vagy egész életemben egyedül maradok"... nem ezt írtad, de szerintem belül így érzel.
Azt értsd már meg, te szépséges leányzó, hogy NINCS BENNED SEMMI HIBA! (Csak annyi, amennyi emberi természetedből fakad. Nem vagy rosszabb másnál.) Teljesen normális, és teljesen csinos csaj vagy!
Lépj túl azon az érzésen, hogy vesztesnek születtél, mert NEM IGAZ!
Sok szeretettel (őszinte szeretettel), Bálint, főállású Xinaf
süti beállítások módosítása