Valami pozitív

2010.03.29. 20:26

Hát essen meg ez is, végre írjak valami pozitívat! Nem, sajnos nem pasiztam be:P De történt velem azért jó ezen a hétvégén.

Először is barátaimmal megnéztem az Alíz csodaországbant. Tim Burton-höz illő film! NEkem nagyon tetszett és a barátaimmal (Buci, Era) is nagyon jól éreztem magam!

Aztán szombaton lovas ünnepen voltuk a Hungexpon. Hát olyan gyönyörű lovak voltak ott! A kedvenc lovam a Fríz szerepelt a legtöbbet és úgy mentem volna lovagolni, ha lett volna rá lehetőség! De sajnos az előadásokon kívűl nem volt sok minden. :S Az előadásokban is volt nem egy, ami hosszúsága folytán már unalmas volt. 

Hétfőn azaz ma találkoztam Xinaffal is, ami szintén kicsit feldobta a hangulatomat.

Azért érzékelhető, hogy mennyire keveset tudok írni a jó dolgokról és milyen sokat a rosszról:S Ezen változtatnom kéne. 

Azért hét közben a suliban nem vagyok ám ilyen mélabús. Ott tök vidám szoktam lenni, szóval saját magamat sem értem mindig... Hát igen! "A skizofréniával sosem vagy egyedül" :S

A bejegyzés trackback címe:

https://kockaslany.blog.hu/api/trackback/id/tr31878978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása