I see you in my dreams

2009.08.30. 18:05

Miért adtam ezt a címet ennek a bejegyzésnek? Nem tudom. Ösztön, sugallat, megérzés. De amint leírtam, már tudtam, hogy a leghelyénvalóbb. A napokban elég rossz kedvem volt, de jelentem, azt hiszem túljutottam a mélyponton és emelkedek a fény felé.

Hogy kit látok az álmaimban? Még nem tudom, de tudom, hogy egyszer tisztán fogom látni az arcát és akkor fel fogom ismerni a valóságban is, de ahogy sokan írták nekem, nem szabad elsiettetni a dolgot.

Már csak abban reménykedek, hogy az a bizonyos valaki is álmodik rólam és keres. Úgy döntöttem, megadom a lehetőséget neki, hogy a legjobb időben találjon meg. Drága Xinaffal azt hiszem túl korán találkoztunk, de így nyertem egy remélem örökké tartő barátságot.

Az, hogy megcáfoltátok az aggályaimat saját magammal kapcsolatban nagyon jól esett! NEm is tudjátok, mennyire sokat jelent ez nekem, hogy ilyen visszajelzéseket kaptam az agyrémeimre.

NEmsokára elkezdődik a suli és már iszonyatosan várom! Nagyon tetszik az, amit eddig megtudtam a suliról, szóval reménykedek, hogy tényleg jó lesz. De miért is ne lenne jó? A gólyatábor már bebizonyította, hogy lesznek ott jó arcok! Meg azt is, hogy a suli a lehető legjobb a számomra. Azt hiszem nem lesz hiány a kreativitásomban és itt majd ki tudom élni az ilyesfajta elmebajaimat:D.

Mára azt hiszem ennyi!

Szép napot mindenkinek!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockaslany.blog.hu/api/trackback/id/tr491348917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buci55 2009.08.31. 17:18:15

Már várom hogy 1ütt dobjunkössze újabb csapatmunkákat:D Meg a Színjátszád + dráma felvehető fakultációnak!!!:D:D
Ollé:P
süti beállítások módosítása